9 juni 2011

Taco-torsdag

Ja, som ni säkert anar så åkte klorna ut när Algot höll på att halka i poolen...och luften pyste ur översta "ballongen"... det var inte direkt oväntat att det skulle hända... jag är snarare förvånad över att det inte hänt tidigare... poolen hel... en... två...tre dagar... check! Det blir till att köpa lagningstejp och laga,laga, laga... :)


Som om inte detta vore nog, så har jag jordens jävla huvudvärk... det är vädret ihop med vätskebrist tror jag... känns liksom som så... det är inte direkt så att det finns någon luft... varesig ute eller inne... jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll, så det blir många, förhoppningsvis sköna timmars nattsömn... :)


Man skulle kunna tro att jag skulle vara på dåligt humör pga av ovanstående.. men det är jag inte... för idag har jag fått löneförhöjning (fortfarande alldeles för lite, men jag är tillfälligt nöjd) och tillbaka på skatten (också alldeles för lite, men alla slantar är välkomna!) så jag är på relativt gott humör! 


Alldeles nyss sa det PANG mot fönstret... det var en liten fågel :( Jag gick ut med en handduk och plockade upp den för att se om den kunde återhämta sig... för den andades och blinkade... men den dog i mina händer :'( Insåg när jag lade ned den att nacken var nog bruten... lilla lilla skrutt... varför ska du flyga in i rutan för??


Nu väntar tacos med hjärtat och Peter... gott ska det bli... kanske lite mat kan råda bot på huvudvärken?? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers