29 juni 2011

semsterdag 3

Måndag: Slappardag och sushihäng på kvällen... dock blev jag jäkligt besviken på sushin... var på raw like sushi och bad om en 15 bitars, men den skulle bara innehålla lax, räka, avocado och rullar... jag fick bland annat ål, vit fisk, tillagad räka, tillagad lax...så nej, jag är besviken... vi fick vänta på maten i 40 minuter fast det bara var vi där och jag orkade därför inte att säga till att det var fel... Avslutade kvällen med att titta på Harry Potter och dödsrelikerna del 1... bra film!

Tisdag: Var ute och flängde lite på förmiddagen, på kvällen blev det bio... vi såg nya X-men filmen... den var helt ok...

Onsdag: I morse ville jag åka med min älskade till fyrishov och bada, men han låg och sov halva förmiddagen så jag var rätt så arg på honom när han väl klev upp... som om inte det vore nog så var jag fruktansvärt rastlös... så för att göra mig glad så föreslog mattias att vi skulle åka på bilutflykt! :) Det blev först en sväng till Barkarby outlet och jag köpte mig ett par nya Ecco-sandaler... samma lika som jag redan har, men 300 kr billigare än normalt! :)
Sedan åkte vi vidare till kungenskurva och gick på Ikea (världens största) där jag först trodde att jag skulle vara i himlen, men det var verkligen inget speciellt... kan vara min onda fot som spelade in också att det inte var så roligt att gå omkring där... Vi åkte även till Chillibutiken och hittade lite roliga formar till köket...

Sedan bar det av hemåt där vi badade lite i vår pool :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers