30 juni 2011

Underbar dag

Idag klev vi upp tidigt (redan kl 08, kors i taket) och åkte mot Fyrishov för en förmiddag i solen... Min fina kollega Maria anslöt sig och vi hade några trevliga timmar i solen... eller aa, det var mest moln, men jag lyckades bränna mig ändå... ser ut som en kräfta i vanlig ordning... 


I morgon ska det ju bli regn, vilket passar alldeles perfekt! Jag ska bege mig till IKEA och handla ungsplåtar och kylklampar... what for? mina stackars pälssuddar håller på att flyta bort... stackare, så de får lite kylplattor att sitta på... 


I helgen bär det av mot Östhammar, för mys med några kollegor :)

1 kommentar:

  1. Sv: tack sötis! Halsbandet är döpta efter Cornelias kompis:)

    Å jag har också alltid kallats för Mickis el Mika. Men mest Mickis:) 

    Å vad härligt med Fyrishov :) vi hängde på Fjällnora:) hoppas du får en härlig fredag å helg! Kram sötis

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers