7 juni 2011

sommarkväll

Har spenderat eftermiddagen i solen med fötterna i poolen :) Vattnet var alldeles för iskallt för att man skulle doppa sig, men om det får vårma på sig några timmar så ;)


Katterna gillade inte att bada tassarna iaf :P Den enda som var någorlunda intresserad var Algot som lade sig i en stol och chillade vid poolen! :)


God grillmat till middag och sedan fotbollsmatch på tv... Way to go Sverige!! :) Och jag har även börjat lyssna på Twiligt- Om jag kunde drömma... jag har liiiite svårt för ljudböcker faktiskt... svårt att hänga med... men sedan kan jag inte komma ihåg att boken var så som hon läser den... men det är väl för att jag sett filmen så många gånger... ordningen är helt annorlunda den i filmen juh... det hade jag helt glömt bort... men men... fortsättning följer...

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers