5 februari 2012

Grattis Marie på 25-års dagen!

Hoppas att mina vänner mår lika bra som jag idag, bortsett från min onda armbåge...

Startade gårdagskvällen med trerättersmiddag hos Marie och Pär i deras nya lägenhet som är to die for... Sjukt fräsch!!

Efter maten gick timmarna fort och vi fick lite bråttom till bussen... Vårt När&Fjärran parti (tvillingarna vs tunabergsbrudarna) hann vi inte spela klart... Vi glömde till och med bort att räkna ihop våra fiktiva inkomster och se vem som vann... Oavgjort!?

Bäst är ändå att vi valde typ den kallaste kvällen på hela året att gå ut och festa på... Alla fyra iklädda klänning och nylonstrumpbyxor... Vi höll på att frysa ihjäl, benen var helt borta på den inte alltför (men tillräckligt) långa promenaden från stadshuset till flustret... Vi fick credd från några killar iallafall som var imponerade... Sa dom iaf :P

På Flustret blev det billigt för min del, betalade bara inträdet och höll mig sedan till gammalt hederligt kranvatten... Därav mitt välmående idag ;)

Alla träffade vi någon vi kände och det är ju alltid lika trevligt att prata med folk som man inte träffat på länge... Läääänge...

Kl 00:55 gav vi upp, hungern kom smygande och vi knatade iväg mot MAX.. Utanför bion kliver jag med höga klackar på en isfläck och drar jag en vurpa utan dess like och dör för en stund... Vill grina, det kommer inga tårar... Räddade huvudet och viktigast av ALLT min iphi ❤ som jag höll i handen... Fick ont lite överallt annars, mest ass:et och armbågen... Det var väl tur att jag hade min tjocka dunjacka och att man har lite ass att ramla på utan att slå sig helt fördärvad?!

Om en timme lite drygt väntar medelgympa på friskis.. Vad ger jag mig in på? :P Vi får väl se om kag överlever, för jag behöver skjuts både dit och hem av min älskling ❤ tror att det räknas som rattfylla annars... :S

Ha en bra dag kära vänner! Vi ses i nästa liv ;) (om jag inte överlever medelgympan)

Och Marie... Ha en superbra födelsedag!!! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers