12 februari 2012

Jobb på en söndag

Varför lär jag mig aldrig att inte ta ut glädjen i förskott!? Jag var überlycklig i torsdags för att jag skulle få tredagarshelg... och det skrev jag nog till och med... antingen här eller på fejjan... och tji fick jag...

Jag hade iofs inget emot att komma in och jobba idag... inte förrän jag insåg att det blir en sexdagarsvecka (!!!) istället för en tredagars helg... men extra kosing är alltid bra :)  Och jag är ju gräsänka denna vecka också, så vadsomhelst som gör att veckan går snabbare... ;)

Måste försöka kompensera för missade träningspass nu också... blitt tre på raken... :S damnit... bara jag inte får halsfluss eller magsjuka, så är jag på't igen nästa vecka ;)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers