14 februari 2012

Pucko

Stod utanför willys och väntade på emis som var inne och handlade.. Stod inte regelrätt parkerad, men blockerade BARA en p-plats... Då kommer en kvinna med sin bil och börjar tuta på mig när hon är jämsides med mig och vill att jag ska flytta på mig fastän det finns HUR MYCKET platser som helst!! Jag pekar att hon kan parkera på någon av de tomma platserna, men hon ger dig inte förrän jag flyttar mig... När hon sedan går mot butiken så blänger hon som faaan... Så jag öppbar bildörren och säger att det finns hur mycket platser som helst... Då säger hon: du ska inte bestämma var jag parkerar... Nej men du bestämmer vart jag ska stå? Då fnös hon bara... ÄGD!! Avslutade med att tänka jävligt högt: jävla pucko!

Efter detta var jag bra sugen på stt repa hennes bil med min nyckel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers