6 februari 2012

Måndag

God kväll kära vänner! Nyss hemkommen från skivstång, grymt jobbigt men nästa gång kan jag nog köra lite tyngre... Hoppas jag.. ;)

Åt sushi till middag idag, var assugen innan men efteråt var det inte så gott som jag hade byggt upp förhoppningar om :S synd...

Sitter och planerar min träningsvecka också... Såhär har jag tänkt mig:

Måndag: Skivstång 19:30 @ ekeby
Tisdag: Vila
Onsdag: Promenad m Emis
Torsdag: Fuego kl 18:00 @ ekeby
Fredag: Skivstång 16:30 @ ultuna
Lördag: Vila/promenad
Söndag: Medelpass 11:00 @ ekeby

Hade ju hoppats på att gå ned några kilo såhär nu när träningen är igång, men icke... Det kanske dröjer... Annars blir det till att lägga om kosten helt enkelt!

Imorrn bär det av till älskade Skrapan och berätta för gymnasieeleverna hur roligt det faktiskt är att vara sjuksköterska!! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers