17 mars 2013

Bajskatt... Igen...

Tusse har ju en känslig mage och sedan han sövdes i onsdags så har han inte bajsat varför jag gett honom laktulos i två dagar och haft honom lite avskild från de andra.

Så idag, fyra dagar senare, gav det resultat. Då kunde jag äntligen pusta ut... Trodde jag... Istället har han nu gått på lådan tre gånger på en timme och varit väldigt lös i magen, vilken gjorde att jag börjar oroa mig för att har förstoppningsdiarré. Plus att han blev alldeles hispig ett tag och hade svårt att hålla sig stilla.

Har ringt och rådgjort med en sköterska på Ultuna som tyckte att vi kunde avvakta tills i morgon om han inte blir akut sämre... Så nu vet vi en som kommer att sova med ena ögat öppet i natt :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers