12 mars 2013

Kompensationsdag

Idag har varit en sån här dag då jag känt mig trött, sur, tjock, ful och lat... Vissa dagar måste man få känna så utan någon somhelst anledning, andra dagar måste man göra någonting åt saken.

Idag var en "göra-någonting-åt-saken-dag"

Har suttit i telefon hela dagen och ringt till patienter. Att samtliga blev glada och tacksamma för samtalet PLUS att jag fick beröm av chefen för att jag lät så trevlig gjorde att tröttheten och surheten i princip försvann :)

När jag kom hem från jobbet så kände jag mig väldig slö och lat vilket resulterade i 40 medelstora kanelbullar och en bautastor kanellängd :)

Och därefter åkte jag med Emelie till Gymmet för stt råda bot på känslan av ful- och tjockhet... Det gick sådär... Känslan finns kvar men det var iaf skönt att röra på sig... :)

En kompensationsdsg med andra ord ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers