16 oktober 2009

Förlängning och svinisvaccin....

De goda nyheterna som jag berättade om här om sistens är att jag har fått förlängt på 70A1 till sista augusti 2010 :) Dessutom får jag jobba hela 100 %, vilket jag är ypperligt nöjd med!!

Nu väntar en tredagarsledighet... skönt... denna vecka har verkligen varit hektisk.... idag har jag dessutom vaccinerats för svinis, ngt som jag tror att jag redan ahr haft och nu såhär i efterhand ångrar jag mig lite för det gör så rysligt ont i armen... sådär som man kan få när man har vaccinerats... men jag borde inte sitta och klaga...

Fick nyss veta att en gammal internetvän fått pancreacancer... (bukspottkärteln alltså)... vilket inte är så jävla kul... Då jag jobbar med det hela dagarna förstår jag allvaret i sjukdomen och förstår även att det är ett förjävligt besked att få... Jag har iaf dels honom att tacka att jag fick syn på Mattias den kvällen jag såg honom för första gången... historien är lång, men jag skulle träffat min vän men han dök inte upp... då gick jag med Marie på en metalspelning på genomfarten där Mattias stod som en uppenbarelse... så tack för hjälpen! *kram*

Ska titta klart på Idol nu... Heja Rahbi och Erika!! *hejja hejja*

2 kommentarer:

  1. Sv: Panik är rätta ordet när man inte vet om man ska sitta på toan eller va vänd åt andra hållet.. Jobbigt om det kommer från båda hållen då. Eller om man väljer fel håll.. Heh.. :-S

    SvaraRadera
  2. Grattis gumman vad roligt med jobbet!! <3
    hoppas det är bättre med armen!
    pusssss

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers