19 oktober 2009

grå dag

hmm undrar om det inte var så att vädret spelade in ganska mycket på min snyggdag igår!? Har visserligen inte varit upp och speglat mig ännu, men känner depp när jag tittar ut på det gråmulna utanför fönstret...

Idag tror jag att jag ska röja lite i röran här hemma... världskrig SOM VANLIGT!! Jag gillar att ha rent och snyggt runt omkring mig, men lyckas på någotvis ALDRIG... jag vet inte vad felet är... !? LAthet kanske?? :P Men jag menar på jobbet vill ja alltid ha ordning och reda kring mig... skriver listor på vad jag ska göra och har ordning på min läkemedelsvagn, städar upp efter mig (oftast när jag inte bli avbruten på kvällsfikat och glömmer att plocka undan och diska min tallrik :S), men summa summarum jag städar alltid upp efter mig...

KAN det då vara så att jag helt enkelt, pga ordningen på jobbet, tycker att jag inte behöver ha sådan ordning hemma? hmm.. iofs borde det inte vara någon ursäkt... men samtidigt så bor jag tillsammans med min kära sambo, två katter, elva chinchillor och två fåglar och varoch en av samtliga bidrar till stök på ett eller annat sätt...

aja.. vi får se om ajg orkar... för idag hänger det på orken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers