8 oktober 2009

I'm a crybaby...

Liksom de flesta andra så har jag mina egenheter... och jag har nog ganska många...

Tillexempel så är mina armhålor väldigt privata... låter konstigt va? Men jag gillar inte när något rör mig i mina armhålor... jag gråter bara jag tänker på det... Mattias gjorde det misstaget för en stund sedan, när jag låg och vilade med ena armen bakom huvudet... och naturligtvis var han där och pillade... detta resulterade nästan i att jag gav honom en rak höger... INGEN rör mina armhålor... det är som ett slags övergrepp... jag kanske är psykiskt sjuk? Men för mig är det som en fobi för att någon annan ska pilla där... det är en liknande fobi jag har vad gäller nålar och att bli stucken... jag blir gråtfärdig...

En av Mattias egenheter är väl kanske då att han är så jävla klåfingrig, att det bara kliar i fingrarna att peta mig i armhålan... FASTÄN han VET att jag kommer klippa till honom om han gör det! FASTÄN han vet att jag blir upprörd till tusen... FASTÄN han vet att jag tycker att det är extremt obehagligt!!!

Tittar på en VÄRDELÖS film... planet terror... ska be att få en kram av Mattias, så att jag blir glad igen...

Bilden illustrerar Mattias klåfingrighet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers