28 november 2010

1:a advent

Om jag låtit mig själv tycka, så tycker jag att det är en härlig söndagsmorgon... lång sovmorgon... frukost på sängen... mm... myyyys...

Men jag kan inte låta mig själv tycka det... för jag sörjer... igen... Minns ni att jag berättade om min chinchilla Bless som har tandproblem!? Nu är iaf tiden snart inne för honom att somna in... :( De senaste dagarna verkar han ha fått svårare att äta och igår var han blöt under hakan och plockade upp pellets efter pellets för att sedan släppa den igen... :( min lilla lilla skrutt... han tittade på mig med sorgsna ögon och jag känner att det är dags, fastän jag helst vill slippa... i morgon måste jag ringa till veterinären och boka en tid... 

mitt hjärta brister... jag gråter... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers