13 november 2010

Morning

Klev upp för en stund sedan och gick ut med Gizmo som bor här i helgen <3  Det verkar som om han varit duktigt och hållt sig hela natten :) *lycka*

Idag är planerna följande...
  1. Ska fortsätta städa i sovrummet som jag påbörjade igår, men inte hann göra klart... sedan jobbar jag mig vidare till nästa rum...
  2. Följa med mattias <3 ned på stan... han har en envis inflammation i nagelbandet på stortån som vi lagt om med alsolpritsförband nu i några dagar utan att den vill ge med sig... Den känslige går direkt på punkt nr 3!! Det är som en blåsa precis vid nagelbandet som är varfylld och det har hela tiden funnits ett litet hål som det sipprat ur (som det ju alltid brukar göra), men det har inte tömt sig ordentligt, så varje kväll har jag fått tömma den där blåsan (för att den inte ska spricka)... Mattias tycker att det är vidrigt äckligt... jag tycker att det är fascinerande... och faktiskt ganska kul :P Vet inte vilken av dem som är värst :P
  3. Byta sand i kattlådorna... igen!! Sommartid är katterna ute mycket så då brukar sanden hålla sig längre, men vintertid är det lite mer inomhusvistelse...
  4. Duscha Gizmo... han lär hata mig, men det är ett måste!! ;)
Är fortfarande förkyld, så alla eventuella oväntade besök undanbedes vänligt men bestämt... nog får att dom flesta hör av sig innan.. men inte alla...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers