8 november 2010

Fortfarande förkyld

När jag vaknade i morse hade jag hostat sönder hela halsen under natten och jag kan förvänta mig mer hosta under dagen... förutom hostan har den envisa nästäppan kommit till...drygt...

Kikade ut genom fönstret... frost till förbannelse... kikade på termometern... - 6 grader.... jag hade helst velat krypa tillbaka under mitt varma täcke... men om 40 minuter har jag dejt med Marie på stan och sedan ska jag och jobba... och eftersom jag inte har någon feber... *dubbelkollar* Nej.. ingen feber... så blir det bara att släpa sig iväg till jobbet för att dra sitt strå till stacken... jag hoppas att det blir en lugn måndagskväll bara!! ;)

Nu ska jag göra mig iordning för dejten... ska börja med att tvätta håret så att det hinner torka, sedan klä mig VARMT!! :) Först ska jag bara kolla vart exakt i stan man inte får köra med dubbdäck... vilket jävla påhitt förresten... sinnesjukt!!

Marie here i come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers