26 november 2010

En BLÄ dag...

Med risk för att låta gnällig och allmänt negativ... men idag har jag haft en riktig fuldag... håret är inte lika snyggt som i måndags... den snygga vitavioletta nyansen håller på att mattas ur och nu känner jag mig mer gul... och gul är inte kul... :S

Och i morse fick jag för mig att klämma en milie på kinden och misslyckas vilket resulterar i typ ett sår på kinden... som svider som attan... bajs också!!

Och sedan så har jag en tjockis dag... jag vet att jag inte är tjock, men jag är dock en aning korvig i konsistensen... dvs otränad... och det har jag ångest för nu... har ju dessutom fått för mig att 58-60 kg är min ideala vikt... måste då gå ned 4-6kg... kul... inte

suck... vill göra något åt saken, men har inte den disciplinen...

OBS! Jag vill inte ha några uppmuntrande kommentarer som att:
 "du är fin som du är" osv... 


Jag går och sover nu... *punkt*

1 kommentar:

  1. Jag skiter i att du skrev att du inte ville ha några uppmuntrande kommentarer! Du är fin som du är!! Ska vi byta? Inte för att jag är så jävla snygg, men jag skulle gärna se ut som dig och Emis! :-P Ha en trevlig första advent! Kram!/M

    PS. du måste inte publicera detta om du inte vill. ds.

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers