14 november 2010

dilemma

Mammas kissetös Bebis måste hitta ett nytt hem pga att mammas nya sambo är allergisk... :( Mamma vill att hon ska bo hos mig eller Emis, men vi har ju redan våra kissar... jag skulle kunna klämma in en fjärde kisse, men det blir trångt och på bekostnad av mina andra missar... :S (och mattias)

Jag har hört mig för hos vänner och släkt ifall någon kan ta henne, för får hon inte komma till någon som vi känner så vill mamma låta henne somna in... och det tycker inte jag är rättvist mot en katt som bara är halvåret gammal :( 

Har sovit jättedåligt inatt pga denna "utpressning", men jag ska fortsätta höra mig för...  Har du ett hem åt Bebis? 

3 kommentarer:

  1. jag kan kolla runt lite om jag hittar nån som vill ha en kisse!

    SvaraRadera
  2. Är hon kastrerad? Vaccinerad? Osv... Det skär i hjärtat att små djur ska behöva avlivas för att ingen vill/kan ha dem...

    SvaraRadera
  3. Är hon kastrerad? vaccinerad? Är synd om hon ska behöva förlora livet för att ingen kan/vill ha henne...

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers