5 mars 2011

Hemma från trevligt kalas hos småkusinerna (som inte längre är så små) i Sollentuna! <3 


Sitter nu med datorn i knät framför teven när Mattias spelar fotboll på PS3:t... sociala vi är va!? Mattias har en myskatt i knät också (läs Amelia) som är jätteglad över att hennes husse är hemma igen!! Han är hennes favorit i hela världen! :)


I övrigt så har jag försälskat mig i en underbar chinchillahane... igen... funderar tamejtusan på att slå till... men vi får se... det hela hänger lite på Emis... så vi får se... men jag är JÄKLIGT sugen... (Mattias har inte mycket att säga till om... han skulle inte ens märka något :P)

Foto: Ulrika Dahl (Bilden är lånad från Chill-Zones hemsida) 

1 kommentar:

  1. Han är ju hur söt som helst men jag har inte råd att köpa någon nu och iom att jag inte vet hur det blir med Ceasar så =/ Det känns som att han kanske måste få somna in :(

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers