23 mars 2011

Onsdagen

Spenderade en lång utbildningsdag i ett konferensrum utan fönster, utan ordentlig ventilation, framför en projektorskärm i halv mörker... snacka om att man var trött när man gick därifrån...  somnade nästan i bilen på vägen hem, sov en kort stund i soffan, slumrade liten stund till efter maten och nu sitter jag här... nästan pigg som en mört... 

Tänkte gå och lägga mig tidigt, redan straxt före kl 20, men då kom jag på att en gammal kompis från mellanstadiet skulle vara med i arga snickaren ikväll, så det kunde man ju inte missa... det var ett väldigt gripande avsnitt, men jag tror verkligen ingen annan deltagare blivit  lika glada som Irina och hennes Jonas för den hjälp de fått... Det blev iaf jättefint hemma hos dem och jag är lagom avundsjuk på det rosa vardagrummet... OCH den lilla bebisen ;)

Sedan va det Grey's... lite halvt tråkigt avsnitt.. men men... och sedan kvällens höjdpunkt.. Big brother... och jag ska fatta mig kort.... vilka jävla slampiga brudar det finns!! usch... Nej... jag röstar på Marisol... snyggast av de tre och verkar tamejfan vettigast också... punkt

1 kommentar:

  1. Marisol? är det den rosa. För jag hejar på den rosa.
    Den tjejen med blåa kläder ser ut som hon har gulsot för hon är knallgul i ansiktet.. :)

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers