30 mars 2011

Ledig igår, ledig idag och ledig i morrn.... :)

Gårdagens ledighet spenderades först i sängen och sedan på eftermiddagen på Gränby... köpte dock inget... sedan tittade jag och Mattias på fotboll... mer spännande än så blev det inte...

Idag har jag suttit och jobbat lite med utställningsprogram inför utställningen i norrköping nästa helg... Det ser bra ut och det kommer att bli GRYMT kul!! :) Sedan har jag varit ute och pysslat lite i trädgården... jag städade undan skräp som legat gömt under snön och krafsade lite i rabatterna och så satte jag upp våran nya utebelysning... solcellslampor :) Så nu har de stått och laddad hela dagen, så vi får se om de lyser ikväll när det blir mörkt :)

Om någon timme bär det av mot Fyrishov och första semifinalen mellan Storvreta och Pixbo... ska bli spännande! heja storvreta! :)

I morrn ska jag uträtta en del ärenden, åka förbi jobbet en sväng, och städa.... 


Såhär ser lampan ut liggandes.. Jättefin glaskula som ser sprucken ut...
 Vi har liknande lampor i vardagsrumsförnstrena

2 kommentarer:

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers