19 mars 2011

Hur många lingon finns det i världen?



En urmysig film som jag tror att alla uppskattar. Glada hudikgänget var de som gjorde filmen, de var roliga och kom med klockrena (om än regisserade) kommentarer. De övriga skådespelarna var ok. Men mest var filmen mysig... :) 


Jag satt och smålog mest hela tiden och tänkte tillbaka på alla roliga saker som hände under tiden på korttids... och hur mycket jag faktiskt saknar att jobba med funktionshindrade... kanske ska börja extraknäcka!? :P hehe.... 


Blonderade håret idag också! :) och hör och häpna det blev inte katastrof utan tvärtom... det blev jäkligt bra om jag får säga det själv.. :P Jag visar i morrn!! :)

2 kommentarer:

  1. sv: det går utmärkt det! om du bloggar o väggordet får du ju gärna tipsa att det var från ig du fick idén ;)

    SvaraRadera
  2. sv:Tack, är så glad att jag fick tag på dem! Tur e för trend här, tar alla saker slut fort. Ja tyvärr händer de där allt för ofta. Men å vad kul att du fick tag på ett par och ibland är det värt varenda krona ;) Har också ett par fuskskinnbyxor från Hm och håller med d e underbara på! Ha en fin dag sötis!KRAM

    Å ang färgningen, härligt de är så svårt att fixa själv. Jag brukar fixa själv o några gånger går jag till frisören.

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers