26 mars 2011

Vägen till utbrändhet??

Det finns vissa saker... saker som jag borde göra... saker som jag borde ta tag i... men som jag helt enkelt inte orkar med... Jag kan inte förmå mig själv att börja... jag liksom sitter med de här sakerna framför mig och är påväg att börja, men sedan så blir det bara... "Nä, jag orkar fan inte"... Liksom lite likgiltig... lite ointresserad... lite loj... ja, jag kan dra till med fler synonymer....  

Många av de här grejerna är saker som jag kanske känner att det här kan lika gärna någon annan göra, men det är bara det att ingen annan gör det... Det är nog kanske lite därför jag känner som jag känner... 

Kontrollfreaket i mig gör att jag är för jävla snäll och drar ett stort jävla lass själv.. men mitt motto är ju : "Vill man ha någonting gjort (ordentligt), så får man göra det själv!"

Nej, nu ska jag sova... skulle gått på avslappnande (?) yoga med Maria, Emma och Rebecka i morrn, men sedan ringde jobbet och ville att jag skulle jobba dag istället för kväll... ingen annan kunde (!?) :S skittråkigt... hade verkligen velat gå, det kanske hade gjort underverk med min "utbrändhet"!?

Ytterligare ett exempel på att jag är för snäll helt enkelt... 

Och bara apropå ingenting... såhär skulle man se ut... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers