26 mars 2011

lördag

Usch... alla våra grannar verkar ha haft lite vårstädning idag och jag får så dåligt samvete för att inte vi också är lika duktiga och för att inte vi tycker att det är kul att "jobba" i trädgården... äsch... vi får låtsas att vi har dispens sålänge snön ligger kvar ;) Skulle vilja få bort en massa sopsäckar och resterna av gamla garagetaket... om en snickare kommer och river och sedan bygger nytt... på vems ansvar ligger det att forsla bort skiten efter sig?? Snickarens? Hyresvärdens? Hyrestagarens?? Lite nyfiken bara...

Aja... idag har jag jobbat... klev in på jobbet 10 minuter försenad som en zombie.... usch.. om jag var trött idag... hur trött ska jag då inte vara i morgon bitti när jag ska till jobbet "en timme tidigare"...

Snart beger vi oss till Jimmy och Sara för mat och trevligt sällskap!! :) Och Maja-mys ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers