16 april 2011

Gravid??

Hihi... fortfarande ingen graviditet... vad jag vet :P ... men vi (läs: jag) väntar tillskott i form av en fyrbent liten tös... :) Det är nästan ett år sedan vi hade en nykomling i flocken, så jag längtar verkligen!! :)  Som sagt... jag är glad att Mattias står ut med mig och min hobby... och alla andra kanske tycker att man är galen, men jag bryr mig inte :P


Har börjar planera för en flytt av chillarummet... vi ska ge oss på att tömma vårt förråd någon helg här framöver och sedan skura ur och göra i ordning för chillorna... Det blir nog bra, det är svalt och skönt där inne på sommaren. :) Är på jakt efter en relativt billig men bra luftrenare, säg gärna till om ni vet vart det finns någon ;)


Idag är det dagen D... iaf om man är intresserad av innebandy... egentligen hade jag velat befinna mig i Malmö arena idag, för idag avgörs det, vilka som blir svensma mästare och slaget går loss mellan Storvreta <3 och Warberg... två jämna lag, så det blir nog en spännande match där ALLT kan hända! ;) Jagfår bönka mig framför tv:n kl 16:00 istället!! Lycka till!! 


Jag ska städa litegrann också och sedan kommer mamma över och ska hämta sin värmemadrass som bott hos mig... varför hon ska ha den nu på sommaren är för mig ett mysterium... :P 


Ska även klura lite på hur vi ska få bort mattias vinterdäck... låshylsorna är paj och det är två däck kvar som ska bort.... damnit... som tur är har jag märkt att vi har många i vänkretsen som är hjälpsamma och har grejer! :) tack och lov för det!! :)


Vi hörs lite senare!! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers