5 april 2011

Tjurar

Hur kunde jag missa Bigbrother!? Jag satte mig ju vid tv:n kl 22, men avsikten att se BB... men sedan glömde jag helt bort det (trodde väl att jag hade rätt kanal på tv:n) och tittade på klockan 40minuter senare och insåg att jag missat större delen av programmet... damnit... får kolla på det i morgon på nätet istället... suck...


Idag har vi haft telemöte inför chillautställningen i Norrköping, det ska faktiskt bli vrålkul! :)


Nu ska jag snart gå och sova... jag har sovit sååå jäkla skönt de senaste nätterna... och jag har kunnat somna varje kväll utan att ha tv:n igång *stolt* Och på något konstigt sätt så känns kudden tillochmed mjukare nu än när jag sov med tv:n på...vet inte om det är för att man ligger och spänner sig och försöker hålla sig vaken och kolla??  Nu återstår bara att övertala Mattias att sova utan tv. det borde inte vara så svårt eftersom han alltid somnar före mig ändå... då kan jag kanske stänga av tv:n iofs... I will succeed :)


Godnatt <3

2 kommentarer:

  1. SV: Jag beställde den och en hel del till... Du ska få se...

    SvaraRadera
  2. sv: jag vet, det har blivit något knas i designen som jag inte fåt till. måste be ngn om hjälp. Men om du klickar i arkivet på en månad, kan man klicka sig bakåt i hela månaden. men inte på "framsidan" av bloggen, tyvärr!

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers