20 april 2011

Katter med klös ;)

Imorse var jag och mattias iväg och hämtade klösträdet som jag köpte från tradera häromveckan... :) Jag har kämpat halva morgonen med att få dit skiten... ritningen är ju som vanligt värdelös och det går smmidigast om man bara kör på och tänker logiskt! :P Jag har en massa sisalstickor i fingrarna nu... eller kanske bara är rispor, men det är helt ömt om fingrarna..

Amelia var först ut att testa, sen kom Hümudd och satt och glodde... Amelia är ju som sagt en liten surkart, men hon bjöd in Hümudd till lek... hon låg uppe i möbeln och boxades på Hümudd när han gick förbi under, MEN när han triggades igång och ville leka så blev Amelia sur och gick fräste åt pojkstackarn...

Ska försöka fota lite mer bilder på själva ställningen sedan när den kommit på plats... men sålänge bjuder jag på lite Amelia-bus....

Posted by Picasa




1 kommentar:

  1. sv: ja, precis! det du skall satsa på är att träna upp baksidan av axeln samt ryggen. Se till att hålla bra hållning och inte skjuta fram axlarna. Det förvärrar!

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers