16 april 2011

Plotter

Nu har jag nog städat klart... eller aa jag orkar inte plocka mer just nu... jag har iaf plockat undan och dammsugit... det får räcka... 


Måste ta tag i städningen ordentligt någon dag, för just nu är det fint på ytan, men allt skit som inte har någon given plats trycks in i skåp och garderober... suck... och alla chillagrejer som jag fick med mig efter utställningen... *Gaah*... de står just nu i en hög i vardagsrummet bara för att jag inte får plats med dem någon annan stans... suck... garaget är fullt med skit som måste bort, förrådet lika så... utanför huset ligger massa bråte från höstens garagetaksrenovering... och vem ska ta rätt på detta då? 


Suck jag blir galen av allt plotter, men jag är så jävla less på det att jag inte orkar ta tag i det... hälften av grejerna är inte ens våra... saker som ingen ens slängt ett öga åt på vad är det... fyra år?? 


Nu känner jag att jag gnäller och verkar otacksam, men så är det inte... jag konstaterar det faktum att sakerna går mig på nerverna, orsakar många meningsskiljaktigheter här hemma och MÅSTE bort!!! 


Plottrigt värre

DRÖMMEN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers