3 april 2011

Kolsvart

Asså shiet... vad mörkt det är ute... blev nästan lite rädd... inget roligt när det är så mörkt uta och man är ensam hemma... som tur är har jag mina vakthundar... förlåt... katter :P

Berättade jag om härommorgonen?? Jag vaknade av att Algot (som låg och sov på mattias) for upp som en raket från sängen, trampade på mig och hoppade upp i fönstret och morrade som en liten hund... de andra katterna bara tittade förvirrat på honom... liksom vad händer!? Algot stod och stirrade ut genom fönstret... skitsur... och han brukar verkligen inte morra annat än när man klipper hans klor eller lyfter honom knasigt... han brukar aldrig morra av tillsynes ingen anledning.. så han är min lilla vakthu..katt.. 

Ska gå och lägga mig nu, denna vecka ska jag försöka att låta bli att ha TV:n på när jag ska sova.... jag lyckades somna utan TV igår, men det är ju en så inarbetad vana sedan säkert 10 år tillbaka, så jag får ta en kväll i taget... men jag måste säga att det var jäkligt skönt att somna utan att ligga och glutta på tv och försöka hålla sig vaken fast ändå försöka sova... jag kände mig faktiskt utvilad... :)

Wish me luck... godnatt!! <3

En liten hälsning till min älsk... jag saknar dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers