29 juli 2011

Är det bara jag? Men visst är det höst nu? Det är alltid höst efter semestern... iaf i mitt huvud! :P


Vaknade kl 08 i morse och hör och häpna... jag klev faktiskt upp då också och jag tyckte inte alls att det var jobbigt, snarare lite mysigt... Kom fram till att kl 08 är en perfekt tid att kliva upp på, inte för tidigt och inte för sent... Och när jag vaknade i morse hade jag en sådandär myskänsla i kroppen... liksom föreställde mig doften av nybryggt kaffe (fastän jag inte dricker kaffe) och läsa tidningen eller titta på nyhetsmorgon... lite nostalgi kanske? :)


Fortsatte min mysmorgon med att beställa några plagg på H&Ms online REA :) Tänkt vad mycket man kan få för en rimlig peng! :) Sånt gör mig nöjd i själen! Jag passade blandannat på att inhandla lite basic t-shirts, något som jag måste fylla ut min garderob med och så köpte jag en jeanskjol som jag kommer att använda flitigt i höst till ett par lite tjockare strumpbyxor och en mysig tröja... vill gärna hitta en kabelstickad tröja också, men vet inte var jag ska leta?


Vet att Cubus har snygga Basic T-shirts också, men jag vet inte om jag orkar ta mig ned på stan innan jobbet... suck... lite lat blir man ändå... :P Eller är det en bekvämlighet? Det visar sig... en dusch skulle inte sitta helt fel just nu! :)


Jag och Mattias är btw sams igen <3 Som ett åskoväder, det kommer plötsligt, men är snabbt övergående! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers