11 juli 2011

Tredje (och sista) semester veckan har dragit igång... och vi har fortfarande inte tagit tag i storstädningen som vi hade planerat, så idag var dagen... sa vi iaf i morse... ända tills Peter ringde och frågade om Mattias ville komma över och spela tv-spel.... damn you Peter, damn you!!  :P

Jag har iaf gjort ren vår diskmaskin som jag svurit över nu ett bra tag... den diskar inte rent, och den lämnar en hinna på all disk, så det känns inte helt fräscht... en ny maskin vore på sin plats, men det dröjer tills vi renoverar köket... så jag började med att kalka ur den, sedan fylla på salt och så ska jag fylla på spolglans också...  så långt har jag kommit idag...

Nu ska jag åka till Emis och vi ska gå ut och promenera en sväng! :) Så att man blir lite slimmad inför helgen, då det bär av på kryssning med bästaste tjejerna!! <3 Ska bli skitkul! Jag är taggad!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers