10 juli 2011

Skärpning

shit... jag måste verkligen börja skärpa mig... sover ju bort halva dagarna... senaste veckan har jah och mattias sovit till kl 12 (!!!)... det är för länge... inte för att vi går och lägger oss särskilt tidigt heller, det har väl blivit mellan 00 och 02... men det är ändå för länge att sova!! Bättring på det!


Idag bär det av till Rusta, vi ska se om de mot förmodan har ngn takfläkt, som inte är ett åbäke, som vi kan ha i vardagrummet samt en i sovrummet... vi flyter bort som det är nu... när jag vinner mina 36 miljoner och bygger ett nytt hus, då ska det tamejfan både finnas AC i alla rum... och vi ska ha en fet pool också... *drömmer*  :)


Just det, drack en cambridgeshake i morse.... vaniljsmak... det var vidrigt.... som att dricka vaniljsås... men, jag blev "mätt"... :) Ska dock försöka få i mig 3 liter vatten också... wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers