5 juli 2011

Försöker få liv i min sambo som varit ute och morgon fiskat idag mellan 04 och 10... som om inte det vore nog så somnade han inte förrän typ kl 02... och väcktes av katterna typ 03... så han är måttligt trött, men ska inte sova bort hela dagen...

Vi ska försöka få till ett möte med banken igen, så att vi kommer ytterligare ett steg närmare ett husköp, men vår bankman (som är en kvinna) har semester den här veckan... så det får bli ett samtal nästa vecka istället... suck...

Jag vill försöka börja röja här hemma idag, så att man blir av med lite grejer... det vore ju schysst om man kunde röjja ur garaget, köra de gamla möblerna till tippen och sedan röja ur förrådet för att kunna lägga klinkers på golvet och sedan flytta ut chillorna...  somsagt... det vore ju schysst...

1 kommentar:

  1. Haha. ja jag har också tampats med En stycke TRÖTT sambo här idag. å han ska nattköra till skåne inatt dessutom :S fast nu sover han uppe hos sina föräldrar sedan några timmar tillbaka = skittrist för mig men bra för honom. :)

    vad spännande med bankmöte. jag ska hålla ALLA tummar och tår för er och att ni får låna det ni behöver!!! du måste uppdatera mig om läget sen!

    Kram

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers