23 juli 2011

Blev ju som sagt sjuk härom natten... ven fast jag mådde mycket bättre efter kräkset, så var jag helt slut i kroppen igår varför jag sjukskrev mig... alltid lika surt, för det kostar ju en jäkla massa pengar :(  Men om hela kroppen ömmar, när man inte kan äta och när man måste inta planläge för att inte göra sig ordentligt illa, då gör man ingen nytta bland folk...


Idag har jag börjat återfå strykan... har lyckats få i mig lite frukost iaf...ska snart gå och duscha av mig all sjukdom...


Men tänk vad mycket man missar på två dygn... hela den här Norgetragedin har passerat obemärkt förbi, och jag har nu i efterhand suttit och läst in mig på det tragiska som hänt... jag läste ett blogginlägg skrivet av en tjej som var på ön där skottlossningen/massakern skedde och jag hade svårt att hålla tårarna tillbaka... jag är mållös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers