11 juli 2011

Jag har verkligen dålig självdisciplin... både när det gäller maten och sovande... sov iaf"bara" till kl 11 :) Igår åt jag sushi trots mitt cambridgefrösök... suck... jag är en dålig människa...


Min sambo var förövrig vaken hela natten av någon anledning... klockan 04:30 i morse så orkade han inte ligga kvar och försöka sova, så då gick han upp och satte sig och kolla på TV... nu ligger han och sover.... så var det med det...


Vi har ju en "balkong"dörr i vårt sovrum... Vi har iofs ingen balkong,men jag kan inte komma på vad det kallas annars....!?!? Iaf, för en stund sedan så var det en katt som skrek (mina är ute) och jag blev orolig, så först gick jag ett varv runt huset och kikade... sedan gick jag in i och hade "balkongdörren" öppen... ganska mysigt att ligga i sängen med datorn i knäet och lyssna på fågelkvittret samt ha lite sköna förmiddagsfläktar på sig... det här är livet hann jag tänka... i nästa sekund så kommer VÄRSTA bålgetingen inflygandes... och jag skojar inte... den var ca 5 cm lång... och lika tjock som en annans tumme... Tror att det är drottningen som är ute och letar ny boplats.... det kommer en varje år och jag hatar dem lika mycket!!  Hehe... fick panik och ropade "hjälp, hjälp" och mattias som låg och sov fick gå upp och hämta flugsmällan, medans jag gömde mig under täcket och grät... :P Den här gången hade hon tur... men nästa gång då smäller det!

Så här stor var den.... PÅ RIKTIGT!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers