9 april 2012

Hundar

Jag är verkligen INTE rädd för hundar, men däremot så hyser jag stor respekt för dem... Särskilt hundar som jag inte känner...

Idag var vi ich hjälpte mamma och micke med båten... och på gården, där båten stått över vintern, bor två hundar, tror det är hona och hane... Alla sa att de var jättesnälla, så bär han hunden kom travande mot mig så var jag till en början cool lugn, men när han inte saktade ned blev jag lite rädd (men försökte verkligen behålla lugnet) och ryggade tillbaka när han hoppade upp på mig... Han ville säkert bara hälsa eller busa men han nafsade mig i handen så att jag fick ett litet märke...

Så nu har jag ännu mer respekt för dessa djur... Vill jag lova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers