2 april 2012

På't igen!!

Ikväll var jag på mitt första träningspass på typ 1 månad... Det var liksom snö ute förra gången jag var där... MASSOR av snö... *pinsamt*... Iaf så höll jag bokstavligen på att avlida av utmattning under passet... jag kände mig svag... tänk vid lite "vila" gör sån onytta... :S

Men trots att jag kände mig svag så snålade jag inte med vikterna... på ben och bröst körde jag 5kg på vardera sida om stången och på armar körde jag 2,5kg på vardera sida om stången... det är mycket för att vara lilla jag! :) *stolt*

Jag ska se till att komma igång med kondition och fettförbränningen också... måste bara tvinga med mig någon som kan peppa mig... Börja med powerwalks, komplettera med spinning och ev. lite crosstrainer..

I morrn blir ingen träning (Storvreta har hemmamatch) och inte heller på torsdag (då ska vi till Falun och titta på innebandy, Storvreta har bortamatch) så det får bli en gång på onsdag... pass eller powerwalk eller både och... och på fredag tänkte jag köra skivstång ute i Ultuna kl 16:30... Lördag blir nog en prommis och söndag gympa eller vila...

En annan är ju "långledig" i helgen... *skryter*... ska försöka rensa lite härhemma i förrådet etc... ska ev. spendera en dag med fina Maria, men annars ska jag bara slappa och ta det lugnt! :)

Nu ska jag vila mina stackars intercostalmuskler, som tycks ha fått jobba ordentligt ikväll!1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers