15 april 2012

Som ALLA tjatade om igår, så hade det snöat... igen... Vem är egentligen förvånad??

En sak som slog mig är att det kan vara sol eller regn i veckorna (när jag jobbar) men nog fan ska det snöa lagom till helgen så att man inte kan göra en del av alla grejer man planerat.. Som att påta i trädgården toll exempel... Men men... Jag är inte bitter :P

Igår spenderades förmiddagen i sängen (med gott samvete pga snön) sedan kom vår vän Peter över och vi tittade på hockeyn, lyssnade på improvisationsteater på studentradiob, tittade på Himlen är oskyldigt blå (braa film!!) och tower heist (helt ok film)...

Idag ska jag försöka engagera mig lite och inte bara ligga i sängen hela dagen (finns mig veterligt ingen snö att skylla på).... Men först ska jag kolla klart på Pippi Långstrump :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers