16 april 2012

Ikväll smäller det...

Storvreta och Falun möts i den sista och avgörande semifinalen... Jag gav bort min sista match på mitt säsongskort till Jimmy efter förra fiaskomatchen borta i Falun... Jag pallar inte en så avgörande match... Tönt!? Jag veeet.... :S Men det är FÖR spännande... 

Tanken var då att jag skulle träna skivstång, eftersom den inte skulle sändas på tv... så jag bokade en plats på skivstångspasset, för att en timme senare inse att de sänder matchen på internet istället... och då kan jag ju sitta hemma och titta i lugn och ro... nog för att jag är lika nervös, men jag kan stänga av datorn om jag vill... och naturligtvis alldeles för sent för att avboka skivstångspasset...

Så nu sitter jag här och velar... ska jag gå på skivstång... eller kolla på matchen... och offra en av max tre avbokningar... det lutar åt det senare nu...  men jag skulle ju iofs vilja träna också...

aja... det visar sig... jag ställer in mig på att de förlorar... okej... då slipper jag vara så nervös kanske... :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers