2 juni 2012

Regn regn regn...

Sov på soffan i natt för att inte Tusse skulle ställa till med några hyss i vardagsrummet... men han skötte sig bra! Sov vid mina fötter nästan hela natten tror jag... för varje gång jag vaknade (x flera) så låg han där... 

Jag har sagt det flera gånger tidigare, men alltså vilken fin katt!! Härligt temperament och såå gosig! Jag har svårt att förstå hur hans förra ägare inte vill ha honom tillbaka... :S hmm... Kanske har han en annan sida som han inte visat oss än? let's hope not! :P

Innerst inne vill jag nog behålla honom, men realistiskt sett så funkar det inte med fyra katter på 105 m2... speciellt eftersom jag inte anser att han ska vara utekatt något mer... jag ser helst att han kommer till ett nytt hem där han får vara inomhus. Han verkar vara så lugn att han skulle kunna trivas bra inomhus...Om någon jag känner tar hand om honom så kommer jag inte att kräva någon större "köpesumma", är det däremot någon annan som vill ta honom så kommer jag ta en symbolisk summa på kanske 1500kr (som skänkes till föreningen samvetet) för att vara säker på att man verkligen är beredd på att ge honom ett långvarigt hem!

Men vi tar en dag i taget... one step at a time... ;)



1 kommentar:

  1. Klart du kan ha fyra katter! Vi har fyra på 75 kvm, och det går bra. Och så skulle det kännas bra att veta att det finns fler som är lika galna som jag ;)

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers