24 juni 2012

Så var även denna midsommar över och kors i taket... Det regnade inte (igår)!!!

Jag spenderade som sagt min midsommar på finaste Marias sommarställe på en liten mysig ö utanför Östhammar tillsammans med bästa Rebecka, Eva och Evas sambo Simon... Och Marias familj såklart! Mycket trevligt!!! ;)

Iom att det var soligt och fint, så lyckades jag bränna mig i pannan och på ena axeln... Hade lyckats smora in mig på halva axeln med solskyddsfaktor 20, så det är lite fläckigt... :S

Jag är inte så jättemycket för att dansa runt midsommarstången och leka en lekar (det ändras förhoppningsvis när jag får barn) så jag kände mig lite tråkig...

Senare på kvällen åt vi god mat och sedan hoppade folket i badtunnan.... I höstas när vi var där så satt vi fyra stycken där i... Nu satt dom 14 stycken (!!!) det såg bra trångt ut... Trots att jag hade badkläder på mig och att jag hade laddat hela dagen, så bangade jag att bada... Dels så är jag ff förkyld (hostade som en galning) och sedan så kändes det som om det var lite för mycket folk där.. Är inte alltför bekväm i badkläder som det redan är... :S tråkig igen...

Ytterligare lite senare gick vi bort till logen och dansade... Hade väldigt roligt ett tag, tillsdess att en kille (som visserligen var väldigt snäll) kom liiite för nära på ett sätt som inte var önskvärt... Dissade dock på ett väldigt trevligt sätt... Tråkig tjej?

Ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers