29 juni 2012

Vill ni höra en "hemlis"?

Lite äcklig hemlis kanske vissa tycker, men mitt hår blir flottigt efter bara någon dag... Så från att ha tvättat* håret dagligen (*med schampo och balsam) till att tvätta* det varannan/var tredje dag var första steget... Utan torrschampoo (i början) och sidfläta hade det aldrig gått... Iofs har jag haft en bad hair day ungefär varannan/var tredje dag istället...:S

Idag tvättade* jag iaf håret för första gången på EN vecka!! Kan tyckas äckligt?Men jag har sköljt håret med varmt vatten och använt torrschampo, så de har inte besvärat någon annan än mig själv... Och inte ens det... ;) det finns de som ALDRIG tvättat håret.. Ens sköljer igenom det... DET är äckligt!!!

Ska försöka vänja håret vid att tvättas var tredje dag... Wisk me luck ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers