10 juni 2012

Shit vad länge vi sov idag... eller jag vaknade först en gång kl 06, somnade om och vaknade 9:30... gick och väckte Mattias som snällt låg och sov på soffan :P Sedan gick vi och lade oss i sängen och somnade om en stund, för att sedan glo på tv till typ kl 15:30... GALET!!!

Vaknade förövrigt med halsontet from hell!! Och det gör ff ont :( Får se hur det är i morgon! HOPPAS BÄTTRE!!!

På eftermiddagen tog jag ut Tusse i sele/koppel och gick omkring lite på tomten... :) Han gillade det jättemycket!! Och drömmen är att han ska vara innekatt, med möjlighet att vara ute i kattgård. Pga av olika anledningar så kommer han ALDRIG kunna gå löst här hemma i grannskapet... :( Så om han bli långvarig, så är det jag som får bygga en kattgård. (Hela orsaken till att Mattias sov på soffan :P)

Har spenderat resten av kvällen i soffan framför fotbollen och konstaterade att Fernando Torres är bra jävla snygg! Lika snygg som för hundra år sedan när jag såg honom för första gången när han spelade i Atletico Madrid... rookie som han då var... Me like... :)

10 arbetsdagar kvar till semestern! :) 10 arbetsdagar kvar tills Alice kommer hem <3 







2 kommentarer:

  1. söta katter! Är de dina?=) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, missen på översta bilderna är min... Alice <3 Hon är den i mitten på den nedersta bilden, där tillsammans med sina kullsyskon hemma hos uppfödaren

      Radera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers