18 augusti 2011

7-årsdagen

fick ingen ring... :( men en god middag med min älskling fick jag! <3

Vi åt på Trattoria Commedia and it was goooood!! Åt Mozzarella,tomat och vitlöksbröd till förrätt, och friterade läckerheter från havet (räkor och bläckfiskringar) till huvudrätt... MUMS!! Mattias åt gratinerade musslor med tomatsås till förrätt och pasta med oxfilé och kantareller till huvudrätt... efter detta var vi PROPPMÄTTA, så det blev dessvärre ingen efterrätt... men det gjorde inget :)

Idag har jag varit ledig... och jag låg i sängen när Mattias åkte och jobbade, men också när han kom hem... tycker det beskriver min dag ganska bra... (= SLAPP). Men jag hade tänkt att ta en liten springtur i skogen... fram och tillbaka till vedyxa blir det ca 2km... orkade ju springa 1km utan att stanna häromdagen, med feting träningsvärk som följd... men nu ska konditionen vässas... ;)

Sedan väntar telemöte inför höstens chinchillautställningar... Har förresten 4st chinchillor till salu... någon som är intresserad?? Annons HÄR och HÄR

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers