24 augusti 2011

OM jag ska bli chef...

Någon gång i min framtida yrkeskarriär, så ska jag tamejfan ha ett stort kontor (inrett av mig själv) och fet jävla lön.... Idag påbörjade jag mitt första pass (av tre) som avdelningsansvarig... Förmiddagen flöt på okej, inskrivningarna blev iaf inskrivna av sjuksköterska (läs: mig) och mina duktiga kollegor lyckades skicka hem några patienter också, så att det iaf såg ut som att vi skulle få några tomplatser... rätt var det är så är det fullt igen, en patient bara dök upp, liksom < < POFF > >... men mina kollegor är bäst och vi lyckades tillsammans rodda upp oredan...  :) 


Idag kikade en kollega förbi jobbet med sin lilla fyra månaders tös, hon var så himla himla fin!! :) Bebissugen?! JAA!! :)

1 kommentar:

  1. Tack! Kul att du är avdelningsansvarig!! Låter spännande. :-)

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers