31 augusti 2011

Fasen vad duktig jag var idag... kl 11:00 klev jag i löparskorna och tog en tur över skogen... och jag orkade springa halva vägen hem igen också *stolt*, så 1,5km blidde det!! :) Och än mer anmärkningsvärt är att det var innan jobbet!! *kors i taket* Nästa gång kanske jag orkar springa hela vägen... hoppas...


I morgon jobbarjag dag och jag funderar på att gympa på kvällen igen... vet dock inte vad det blir om det blir styrke-medel eller vad... we'll see ;)


På fredag väntar en ledig dag med sambon... först en tur till frissan  (inte för min skull dock) och sedan har min älskling lovat mig sushi! :) och sedan blir det renoverings-planerings runda... ;)


Natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers