5 augusti 2011

Nu tar jag helg...

Har inte jobbat ihjäl mig denna vecka, men ack så skönt det ska bli att vara ledig i två dagar!! Skulle jobbat dag på måndag, men min gulliga kollega Emma frågade om inte jag ville byta och jobba kväll istället och why not liksom... sovmorgon... lovely!! :)


Ikväll är jag gräsänka... Mattias är inne i stan på Katalin och lyssnar på Mustasch... hörde deras soundcheck idag när jag hämtade Jossi och Cilla från tåget och det lät faktiskt som om att jag kanske kunde gilla deras musik... så jag ska smyglyssna på spotify... :P Sedan åkte iaf jag, Jossi och Cilla till Dragon Palace och åt buffé (läs sushi) vilket var mycket gott... tog någon friterad kyckling också, men det var inte alls lika gott som jag mindes... hmmm... Vi blev proppmätta och måste ha ätit jävligt snabbt för vi klev in genom dörren på DP kl 19, och jag lämnade Jossi och Cilla hemma hos Emis kl 20... och då hade vi hunnit äta (utan att stressa någe särskilt) och åkt och handlat godis på Willy's... weird....


Hämtade ut ett paket till mina fåglar idag också... beställde en gunga, en plingleksak och ett klätterrep åt dem häromdagen... installerade anordningarna i buren, men helvete vilka otacksamma fåglar jag har :P hehe... de ville inte sitta på gungan, inte klättra i repet och plingleksaken var de livrädda för... kul... massa pengar i sjön... Mogge lyckades dessutom bryta en klo in till pulpan och det var därmed blod över halva mig... Men trots dessa smärre missöden, så fick fåglarna komma ut ur buren en stund och sitta på burtaket! Pretty bird, pretty bird... can you say pretty bird?











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers