10 augusti 2011

yum...ögongodis

... ja du läste rätt... idag har jag haft ögongodis på jobbet :) INTE någon patient dårå (där går gränsen) utan annan, på bloggen ospecificerad, yrkeskategori... och ja, jag erkänner att jag tyckte att det var ögongodis, för vad vore väl världen om man inte fick tycka att någon annan än ens egen kärlek är snygg?? Ganska tråkig va?Man måste ju få titta, se men inte röra eller vad säger man?? :P Dessutom så ser jag direkt på min älsk om han tycker att någon är snygg, även om han inte säger det rakt ut... :P Och Mattias är iaf mitt ögongodis nr 1, allra helst i arbetskläderna!! *yum yum*

Det har varit en bra dag med andra ord...  ögongodis, lagom stressigt, rara kollegor och bra stämning på jobbet!! Kommer hem och min kärlek står och lagar mat... ärtsoppa och pannkakor... ja, på en onsdag... perfekt!! <3<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers