18 augusti 2012

Förkyld... igen :(

Hej sötnötter!
Jag är förkyld... igen!! Jag börjar sommaren med en förkylning och jag avslutar den med en...

Det började redan förra veckan med att det var kli i halsen och att jag fick hostattacker av detta... I torsdags började jag få ont i halsen och igår kom nästäppan :( idag känner jag mig hängig och allmänt tung i hela huvudet...

På måndag åker jag till Linköping på kirurgveckan och är borta i fem dagar.. jag hoppas verkligen att förkylningen ger med sig lite tillsdess...

Igår firade jag och min älskling 8 år och vi firade tillsammans med Emis och Edvin (har varit tillsammans 6 år i morrn) med lite mat på Aspentos... Gott! :)

Idag blir det nog lite hamrande, om det inte börjar regna...

Ha en bra lördag!! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers