1 augusti 2012

Hösten är räddad! :)

Åh, jag kan inte längta mindre till hösten nu... bli höst nångång!!! ;)

Höstens kvällsnöjden är iaf räddade! :) I dag köpte vi varsitt säsongkort till innebandyn *weii* Det ska bli såå roligt och det blir nog en spännande säsong med ny tränare och nya spelare... Fjärde SM-guldet 2013?! ;)

Har förresten fått hem alla mina höstkläder från HM :) Älskade klänningen, legginsen, tröjan, mössan, vantarna och halsduken. Gillade även jackan (som dock var liiite för trång, retur och större storlek) och de prickiga byxorna (liite osäker på dessa, snyggare på fotomodellen...såklart!) så jag måste finurla lite till...

Väntar spänt på min nya almanacka... den BORDE komma vilken dag somhelst... kan man hoppas!? Sedan väntar jag även på ett mobilskal (det vita, finurlar på ett rosa också) som jag köpt på tradera (se nedan) och även två stycken väggljusstakar som jag budat hem på tradera. (se nedan)









1 kommentar:

  1. Vi har massor av mobilskal på Glitter. Kaninskalet har vi i rosa och svart. Sen har vi massor med andra fina skal och tillbehör. :-) Kram! /maria

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers